Leveringsgaranties:


De risico's verbonden aan het transport vóór de uiteindelijke levering aan de klant vallen onder onze verantwoordelijkheid. Daarom, in geval van verlies of schade aan uw pakket, wordt er een nieuw pakket verzonden met nieuwe materialen.

De klant is verplicht om samen met de medewerker van de post of de bezorger de staat van de verpakking en de inhoud van de goederen bij de levering te controleren. Indien uw pakket in de brievenbus is achtergelaten en er schade tijdens het transport is opgetreden, moet elke verklaring binnen 72 uur na ontvangst bij onze klantenservice worden ingediend. Het e-mailadres van onze klantenservice is beschikbaar onderaan deze pagina.




Leveringsmethoden:


De leveringen worden gedaan op het adres dat is opgegeven op het bestelformulier, dat alleen kan zijn in de volgende landen:

- Nederland.

In geval van een verzoek om levering in een ander land, bieden wij aangepaste tarieven aan. Stuur ons alstublieft een e-mail voor dit soort verzoeken.

De leveringen worden verzorgd door PostNL binnen 48 uur. De leveringsdienst is traceerbaar. Na verzending van uw bestelling ontvangt u een trackinglink waarmee u uw pakket in realtime kunt volgen op het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij uw bestelling.



Leveringstermijnen:


De leveringstermijnen worden alleen ter indicatie gegeven, maar worden in 99% van de gevallen nageleefd. De 1% vertraging in levering is meestal te wijten aan weersproblemen (bijvoorbeeld zware sneeuwval) of aan een invoerfout in het adres tijdens het bestelproces.

De koper wordt aan huis geleverd door zijn/haar postbode. De pakketten worden rechtstreeks in uw brievenbus afgeleverd. In geval van een bestelling in grote hoeveelheden en uw afwezigheid, ontvangt u een kennisgeving om naar het postkantoor of een afhaalpunt te gaan om uw goederen op te halen.

Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar (behalve op feestdagen) via e-mail, met een maximale responstijd van 12 uur in geval van problemen of vragen over de pakketopvolging.